تحلیل با نرم افزار مکس کیودا (max qda)

تحلیل با نرم افزار مکس کیودا (max qda)

نرم افزار مکس کیودا

به منظور تحلیل داده های حاصل از نوشته ها و تحقیقات ، نیاز است که حتما از نرم افزاری قدرتمند ، همچون نرم افزار مکس کیودا ( maxqda ) استفاده شود . می توان گفت که نرم افزار مکس کیودا ، نرم افزاری کاربردی می باشد که به منظور تجزیه و تحلیل داده های کیفی و ترکیبی به کمک کامپیوتر ، طراحی شده است . به عبارت دیگر ، این نرم افزار انواع و اقسام داده ها را ( تصاویر ، متن ، فایل های تصویری ، فایل های صوتی ، بحث های گروهی متمرکز ، وب سایت ها ، پاسخ های نظر سنجی ، توییت ها ، و …. ) ، تجزیه و تحلیل می نماید . نرم افزار کاربردی و پر طرفدار مکس کیودا ، علاوه بر آن که نرم افزاری قدرتمند است و می توان به سادگی از آن استفاده کرد ، کاربر پسند و نوآورانه نیز می باشد . تحلیل های کیفی همچون : سنتز پژوهی ، تکنیک داده بنیاد ، تحلیل مضمون ، فراقوم نگاری ، فراترکیب ، و دیگر ترکیب های کیفی ، همگی در این نرم افزار انجام می شوند . ممکن است این سوال برای پیش آید که ، نرم افزار مکس کیودا در انجام پایان نامه دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟ در پاسخ به این سوال ، باید افزود که : این نرم افزار همان طور که در فوق نیز اشاره شد ، به منظور تجزیه و تحلیل داده ها کیفی طراحی و ساخته شده است . به این معنا که ، نرم افزار مکس کیودا به کاربران اجازه می دهد تا مقادیر قابل توجه بسیار زیادی از داده ها همچون : اسناد قانونی یا رونوشت ها را سازماندهی و کدنویسی نمایند تا مضامین و الگو ها را ، شناسایی کنند . همچنین لازم به ذکر است که : این نرم افزار کاربردی ، برای تجزیه تحلیل آماری پیشرفته نیز ، مورد استفاده قرار می گیرد و سپس تبدیل به نرم افزاری همه کاره برای حقوقدانانی می شود که به دنبال کسب بینش بیش تر از تحقیقات خود هستند . از دیگر ویژگی های نرم افزار پر کاربرد مکس کیودا ، می توان به رابط بصری بودن آن اشاره کرد . به این معنا که : نرم افزار مکس کیودا ، قابل پیمایش می باشد و دارای ابزار های مختلفی نیز هست که باعث می شوند کدنویسی بسیار ساده گردد . در واقع این ویژگی ، به کاربران امکان می دهد تا بخش هایی از متن را با کد هایی که برای موضوع تحقیق خاص یا سوالات آن ها سفارشی شده ، برچسب گذاری شود . در نهایت می توان افزود که : نرم افزار پز طرفدار و کاربردی مکس کیودا ، از قابلیت های جستجوی قدرتمندی نیز برخوردار می باشد . به این معنا که : کاربران می توانند به سرعت و به راحتی ، در مجموعه داده های خود ،  اطلاعات مرتبط را در پیدا کنند . به عبارت دیگر این ویژگی ، به محققان اجازه می دهد تا بروی موضوعات خاص ( بدون آن که نیاز به بررسی حجم زیاد متن باشد ) تمرکز کنند و در زمان خود ، صرفه جویی نمایند . از جمله افزونه های نرم افزار ، می توان به مواردی همچون : Dokumente , Project , Memos , Codes , Bearbeiten , Fenster , Analyse , و … اشاره کرد .

نرم افزار maxqda

مسئله مهم تری که ممکن است پیش آید ، این امر است که : اصلا نرم افزار maxqda ، چه کاربرد هایی دارد ؟ در پاسخ به این سوال ، باید افزود که : این نرم افزار ، نرم افزاری پیشرفته به منظور تجزیه و تحلیل داده ها می باشد ، که در حوزه های علوم انسانی ، علوم اجتماعی ، و ‌…. بسیار کاربرد دارد . نرم افزار maxqda در واقع ، برای اساتید ، پژوهشگران ، دانشجویان ، و همچنین موسسات تحقیقاتی که خواستار به کار گیری روش های تحقیق کیفی ، همچون : روش تحلیل محتوا ، روش داده بنیاد یا نظریه زمینه ای هستند ، بسیار پر کاربرد است . به عبارت دیگر می توان گفت که : با بهره گیری از نرم افزار کاربردی maxqda است که می توان در بازه زمانی کوتاه تر و با دقت و سهولت بسیار بالا تری ، پژوهش های کیفی را انجام داد . نکته دیگری که باید در خصوص نرم افزار maxqda اشاره کرد ، مزایای این نرم افزار می باشد . اولین مزیتی که می توان برای نرم افزار maxqda ذکر کرد ، این است که نرم افزار maxqda در واقع رابط کاربری ساده و سازگار باز زبان فارسی است . به این معنا که : این نرم افزار ، دارای رابط کاربری ساده ای می باشد که علاوه بر فراگیری اثر بخش تر ، نسبت به دیگر نرم افزار ها ، کار با آن ( برای پژوهشگران ) بسیار راحت تر است . همچنین لازم به ذکر است که : نرم افزار کاربردی maxqda ، با زبان فارسی و عربی نیز سازگار می باشد . مزیت دیگری که می توان برای نرم افزار maxqda ذکر کرد ، این امر است که : این نرم افزار پر کاربرد ، کاربران خود را می تواند در موقعیتی قرار دهد که نحوه پردازش ، سازماندهی ، و دریافت داده ها را از طیف ترکیبی یا گسترده از منابع ، ساده نماید . همچنین این نرم افزار همان طور که فوقا نیز به این مطلب اشاره شد ، دارای ابزار های بصری می باشد . به این معنا که : کارکنان ( در هر سطح مهارتی که باشند ) می توانند بدون مشکل زیاد کار نمایند . همچنین باید افزود که : نرم افزار maxqda ، دارای قابلیت گزارش تصویر ی جامعی می باشد ، به این معنا که در قالبی اطلاعات را ارائه می نماید که خواندن آن نسبت به صفحات گسترده متراکم ، بسیار دلپذیر تر باشد .

یکی از بزرگ ترین دغدغه های دانشجویان عزیز ، سفارش پروژه نرم افزار مکس کیودا ( maxqda ) می باشد . دغدغه ای بزرگ که دانشجویان در طول تحصیل خود با آن مواجه می شوند ، چرا که انجام پروژه علاوه بر آن که کاری بسیار تخصصی است ، زمان بر نیز است . از این رو ، شایسته است که دانشجویان محترم انجام پروژه را به موسسه ای معتبر و متخصص بسپارند ، که سال ها در این حوزه فعالیت نموده است و از تجربه و تخصص بسیار زیادی برخوردار است . موسسه انجام پایان نامه ، به همراه تیم مجرب و متخصص خود ، آماده ارائه تضمینی ترین و تخصصی ترین خدمات ، به دانشجویان محترم می باشد . همچنین دانشجویان عزیز می تواند پیش از هر اقدامی با تیم کارآزموده و حرفه ای موسسه انجام پایان نامه ، مشورت نمایند و با خاطر آسوده انجام ۰ تا ۱۰۰ امور خود را ، به این موسسه بسپارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، بهترین و با کیفیت ترین پروژه را ارائه دهند .  از جمله خدماتی که در این خصوص ، در موسسه انجام پایان نامه صورت می گیرد ، عبارت است از :

۱ / انجام حرفه ای تحلیل متون نرم افزار maxqda ( مکس کیودا ) ،

۲ / انجام حرفه ای کد گذاری نرم افزار maxqda ( مکس کیودا ) ،

۳ / انجام حرفه ای تحلیل مصاحبه نرم افزار مکس کیودا ( maxqda ) ،

۴ / انجام هر نوع پروژه دانشجویی ،

و … .

مشاوره رایگان انجام پایان نامه

برای دریافت مشاوره رایگان انجام پایان نامه تمامی رشته ها با ما تماس بگیرید