انجام پایان نامه حقوق + ارشد + تضمینی

انجام پایان نامه حقوق + ارشد + تضمینی

انجام پایان نامه حقوق

 موسسه انجام پایان نامه ، با سال ها فعالیت در این زمینه ، بهترین و تخصصی ترین موضوعات را به دانشجویان عزیز ارائه می دهد . موضوعاتی که مورد قبول گروه حقوقی دانشگاه ، استاد راهنما و مشاور باشد . در واقع دانشجویان عزیز می توانند ، صفر تا صد روند پایان نامه خود را ، به موسسه انجام پایان نامه بسپارند ، تا در نهایت دانشجو با یک ارائه فوق العاده ، بهترین نمره را کسب نماید .

انجام پایان نامه ارشد حقوق

مسئله ای که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : گرایش ها و همچنین منابع کارشناسی ارشد حقوق ، بسیار متنوع و متفاوت می باشد . از جمله این گرایش ها می توان به : حقوق خصوصی ، حقوق خانواده ، حقوق عمومی ، حقوق بشر ، حقوق انرژی ، حقوق ثبت اسناد و املاک ، حقوق نفت و گاز ، و … اشاره کرد .

انجام پایان نامه دکتری حقوق

انجام پایان نامه دکتری حقوق ، در هر یک از گرایش های مذکور در فوق ، کاری بسیار تخصصی می باشد . موسسه انجام پایان نامه ، تخصصی ترین خدمات را به دانشجویان ارشد و دکتری در این خصوص ، ارائه می دهد .

انجام پروپوزال رشته حقوق

ارائه یک پایان نامه ، نیازمند پروپوزالی دقیق و تخصصی است .‌ پروپوزالی که به طور اصولی و منطقی تنظیم شده و دارای منابعی موثق است . یکی از خدمات موسسه انجام پایان نامه ، ارائه پروپوزال های اصولی و تخصصی ( در کارشناسی ارشد و دکتری ) می باشد.

استخراج مقاله از پایان نامه رشته حقوق

از دیگر مسائلی که پس از ارائه پایان نامه مطرح می گردد ، ارائه مقاله ای پر بار و اصولی است . در واقع پس از اتمام پایان نامه ، نیاز است که از پایان نامه ارائه شده ، مقاله ای اصولی استخراج گردد . موسسه انجام پایان نامه ، به بهترین نحو ممکن مقاله ای پر بار را از پایان نامه ، استخراج می نماید .

پاورپوینت دفاع پایان نامه حقوق

ارائه یک پاورپوینت طراحی شده و اصولی ، از دیگر ملزومات جلسه دفاع می باشد . در واقع پاورپوینت دفاع از پایان نامه ، باید به طور خلاصه وار ، و تنها با ارائه تیتر ها و قسمت های حائز اهمیت ، شکل گیرد تا دانشجو بتواند به بهترین نحو ممکن ، پایان نامه خود را در محضر اساتید ، ارائه دهد و در نهایت نمره ای عالی کسب کند .

انجام پایان نامه حقوق مالی

حقوق مالی در واقع به حقوق دینی و حقوق عینی ، تقسیم می گردد . به عبارت دیگر حقوق مالی عبارت است از : حقوقی که اجرای آن برای دارنده آن ، به طور مستقیم ایجاد منفعت می کند .

انجام پایان نامه حقوق خصوصی

 در تعریف این رشته می توان گفت که : حقوق خصوصی در واقع بیانگر حقوق و آزادی های شخصی افراد در جامعه است . به عبارت دیگر ، حقوق خصوصی به نفع افراد جامعه می باشد ( برخلاف حقوق عمومی که حقوق جامعه و نظم عمومی جامعه را در اولویت خود ، قرار می دهد ) .

 انجام پایان نامه حقوق جزا و جرم شناسی

این رشته را می توان شاخه ای از حقوق عمومی به شمار آورد . حقوقی که جرایم جنایی را به طور کامل تعریف می کند و سپس به تعیین مجازات ها و چگونگی رفتار با مجرم می پردازد .

انجام پایان نامه حقوق عمومی

  تامین مصالح عموم جامعه ، هدف حقوق عمومی می باشد . به همین سبب قواعد این حقوق ، آمره است چرا که نظم عمومی و مصالح جامعه ، گره خورده است . بنابراین به هیچ عنوان نمی توان قواعد و مقررات این حقوق را ، نقض نمود .

انجام پایان نامه حقوق بشر

از رشته های جدید حقوق ، می توان به حقوق بشر اشاره کرد . این رشته به حقوق انسان در حوزه هایی همچون : اجتماعی ، مدنی ، اقتصادی ، سیاسی  ، و …. ، می پردازد .

انجام پایان نامه حقوق مالکیت فکری

در رشته حقوق مالکیت فکری ، هدف حمایت حداکثری از افرادی است که به نو آوری ، ابداع ، خلاقیت و آفرینش می پردازند . به عبارت دیگر حق بهره برداری انحصاری از این آفریده ها به نفع خالقان آن ها می باشد . 

انجام پایان نامه حقوق محیط زیست

در حقوق محیط زیست ، هدف بهبود ، حفظ و در نهایت حفاظت از محیط زیست و همچنین منابع طبیعی می باشد . به همین سبب افرادی که علاقمند به این حوزه می باشند ، می توانند در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری ، تحصیل کنند و در نهایت در این زمینه نیز ، مشغول به کار شوند .

انجام پایان نامه حقوق اقتصادی

در واقع حقوق اقتصادی موضوعات اقتصادی را در ابعاد بین المللی و داخلی ( در ابعاد مختلفی همچون : بانکی ، مالیاتی ، و … ) از حیث جرایم ، تخلفات ، و … بررسی می کند .

انجام پایان نامه حقوق تجارت

حقوق تجارت در اصل به بررسی قوانین و مقرراتی می پردازد که روابط میان تجار و همچنین اعمال تجارتی آنان را ، تنظیم می کند .  به عبارت دیگر رشته حقوق تجارت ، یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ترین گرایش های رشته حقوق در کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

انجام پایان نامه حقوق خانواده

در حقوق خانواده ، تمامی مسائل مرتبط با خانواده از قبیل : فسخ نکاح ، طلاق ( انواع طلاق : رجعی ، دائن ، و … ) ، امور مالی مرتبط با مسائل موجود ، ازدواج ( مثل : مهریه ، اجرت المثل ایام زوجیت ، نفقه ) ، و … مورد بررسی قرار می گیرد .

انجام پایان نامه حقوق معارف اسلامی

گرایش حقوق معارف اسلامی یکی از زیرشاخه های رشته حقوق است که در آن ما سعی کرده ایم تمام اطلاعاتی که از رشته حقوق جمع آوری کرده ایم را در اختیار دانشجویان گذاشته و پایان نامه ای پر محتوا برای آنها نگارش کنیم

انجام پایان نامه حقوق فقه

می توان گفت که این گرایش از رشته حقوق بر پایه دین اسلام و دانش اسلامی می باشد . رشته حقوق فقه خود شامل گرایش های مختلفی است . گرایش هایی همچون : فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی ، فقه و حقوق خانواده ، فقه و حقوق خصوصی ، و … .

انجام پایان نامه حقوق بین الملل

در خصوص این رشته باید افزود که : حقوق بین الملل ، قوانین ، مقررات و همچنین اصولی را بررسی می کند که در روابط میان ملت و دولت مورد پذیرش قرار گرفته است .

انجام پایان نامه حقوق ارتباطات

این رشته مقررات و قوانین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را مورد بحث و بررسی قرار می دهد . از آن جایی که وسایل ارتباطات دائما در حال تغییر و تحول است ، می توان گفت که تغییر و دگرگونی در این رشته ، بیش از هر رشته دیگر است ( چرا که همواره وسایل ارتباطات در حال پیشرفت می باشد ) .

انجام پایان نامه سر دفتری اسناد رسمی

رشته سر دفتری اسناد رسمی ، از دیگر‌ رشته های پر طرفدار حقوق می باشد که می توان به یکی از آن به عنوان یکی از پر درآمد ترین رشته ها نیز ، نگاه کرد .

انجام پایان نامه حقوق ثبت اسناد و املاک

حقوق ثبت اسناد و املاک یکی از شاخه های علم‌ حقوق عمومی داخلی می باشد که موضوع آن عبارت است از : مالکیت و همچنین استیلای بر آن . در واقع می توان این رشته را نیز از پر درآمد ترین و پر طرفدار ترین رشته های حقوق ، به شمار آورد .

انجام پایان نامه حقوق اسناد و قرارداد های تجاری

 می‌ توان گفت که : اکثر شکایاتی که در محاکم‌ مطرح می شود ، ناشی از صدور اسناد تجاری و روابط قراردادی می باشد . چرا که اکثر قرارداد ها ، نیازمند اسناد تجاری می باشند . بنابراین باید به طور کامل از روابط  قراردادی و چگونگی استفاده از اسناد تجاری ، آگاه بود .‌ به همین منظور یکی از دروسی که دانشجویان این رشته باید به طور دقیق مطالعه کنند ، درس تجارت می باشد .

انجام پایان نامه حقوق حمل و نقل تجاری

افرادی که در بخش های مختلف جامعه در حوزه مسائل بازرگانی بین المللی مشغول به فعالیت می باشند ، به منظور فراهم کردن زمینه ای مناسب برای توسعه و رشد توانایی های خود ، نیازمند استفاده از روش های علمی می باشند ، که این رشته شرایط لازم‌ را برای آنان فراهم می کند ‌.

انجام پایان نامه حقوق اطفال و نوجوانان

از آن جایی که اطفال و نوجوانان دارای حقوق ویژه ای در دادرسی می باشند ، و قانونگذار به آنان توجه شایانی داشته است ، و همچنین از آن جایی که نرخ جرم در این گروه رو به افزایش است ، این رشته به وجود آمده تا با شناخت دقیق جرم و جنایات ، راهکار هایی اصولی ارائه شود ، تا با پیشگیری از وقوع جرم و جنایت ، نرخ جرم در این گروه را کاهش دهد .

انجام پایان نامه مدیریت اصلاح و کیفر های قضایی

می توان این رشته را ترکیبی از رشته های علوم تربیتی ، جامعه شناسی ، مدیریت ، روانشناسی و حقوق دانست . در واقع هدف این رشته پر طرفدار ، مدیریت بر روی ارتقای کیفیت سازمان و مدیریت امور زندان ها ، امور اصلاح مجرمین ، و همچنین مجازات آن ها می باشد .

انجام پایان نامه حقوق نظارت و بازرسی

رشته حقوق نظارت و بازرسی ، از دیگر زیر شاخه های رشته حقوق می باشد . در واقع هدف از مطالعه این رشته ، آمادگی دانشجویان به منظور اداره نمودن امور بازرسی و نظارت در قوای سه گانه ( با روش هایی کاربردی و علمی ) می باشد .

انجام پایان نامه حقوق شرکت های تجاری

مطالعه تخصصی در خصوص شرکت های تجاری ، در واقع هدف اصلی این رشته می باشد . از آن جایی که توسعه اقتصادی و همچنین صنعتی باعث ایجاد شرکت های تجاری بسیاری ( با دامنه هایی وسیع ) شده است ، بی شک دعوای مربوط با این موضوع نیز افزایش یافته اند .

انجام پایان نامه حقوق نفت و گاز

حقوق نفت و گاز از جمله گرایش های نوظهور در حقوق می باشد ، این رشته که از زیر شاخه های حقوق عمومی محسوب می شود ، در خصوص مسائل مرتبط با نفت و گاز می باشد .

انجام پایان نامه حقوق خانواده

یکی از مهم ترین و حائز اهمیت ترین مسائل قانون مدنی ، حقوق خانواده می باشد ، چرا که خانواده به عنوان کوچک ترین و با اهمیت ترین عضو جامعه شناخته می شود . مسائل مرتبط با خانواده مثل : بحث ازدواج ، فسخ نکاح ، طلاق ، و … در این گرایش از حقوق ، بررسی می شود .

انجام پایان نامه حقوق دادرسی اداری

این رشته از حقوق ، دعاوی اداری را بررسی و تحلیل می کند . دعاوی اداری دعاویی می باشند که یک طرف آن ها نهاد و یا اداره دولتی است .

انجام پایان نامه حقوق مالی – اقتصادی

در رشته حقوق مالی – اقتصادی ،  تمرکز بر روی فعالیت های بخش خصوصی و همچنین قواعد حاکم بر آن می باشد با این فرق که ، بخش وسیعی از فعالیت های اقتصادی در کشورمان توسط بخش عمومی و شرکت های دولتی ، انجام می گردد .

انجام پایان نامه حقوق تجارت الکترونیکی

این رشته به بررسی ضوابط و قوانین حاکم بر فرایند تجاری مصرف کنندگان و فروشندگان ، در فضای الکترونیکی می پردازد . به عبارت دیگر رشته حقوق تجارت الکترونیکی ، ضوابط و همچنین شرایط عرضه و تقاضای کالا و خدمات را ( به طور الکترونیکی ) معرفی می نماید .

انجام پایان نامه مدیریت ثبت اسناد و املاک

مدیریت ثبت اسناد و املاک ، یکی از حائز اهمیت ترین گرایش های رشته حقوق می باشد . که نسبتا از بازار کاری بسیار خوبی نیز برخوردار است .

انجام پایان نامه حقوق انرژی

یکی از مهم ترین مسائل در هر کشور ، حوزه انرژی می باشد . اهمیت انرژی به قدری است که ، سرنوشت کشور ها را در قبال اتفاقات و مبادلات در حوزه انرژی است . به همین خاطر ، حوزه انرژی باید دارای بخش حقوقی نیز باشد .

انجام پایان نامه حقوق پزشکی

ارتباط میان پزشک و بیمار ، یکی از بحث برانگیز ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت . این رشته ، در واقع گرایشی از حقوق خصوصی می باشد . که به قرار داد های پزشکی ، مسئولیت کیفری ، انتظامی ، مدنی ، و … پزشک و دیگر اصناف ، رسیدگی می کند .

 

 

مشاوره رایگان انجام پایان نامه

برای دریافت مشاوره رایگان انجام پایان نامه تمامی رشته ها با ما تماس بگیرید