انجام پروژه کسری خدمت سربازی

انجام پروژه کسری خدمت سربازی

انجام کسری خدمت

‌می‌ توان در خصوص کسری خدمت سربازی ، این طور ذکر کرد که : افرادی که علاقمند به همکاری با یکی از ارگان های نظامی ( همچون : ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی ) می باشند ، چنانچه بتوانند پروژه ای که برای آنان تعریف شده است را به فاز اجرایی و به اتمام به رسانند ، به عنوان پاداش این کار ، از پروژه کسری خدمت بهره مند می شوند . در واقع می توان گفت که : یکی از مهم ترین و تخصصی ترین خدمات موسسه معتبر انجام پایان نامه ، در خصوص کسری خدمت سربازی می باشد . به عبارت دیگر ، یکی از بزرگ ترین دغدغه های اکثر جوانان در دانشگاه ها ، کاریابی و خروج از دانشگاه است . که لازمه این کاریابی ، معافیت دائم از سربازی و یا داشتن کارت پایان خدمت می باشد . دانشجویان عزیز می توانند پیش از هر اقدامی ، با تیم متخصص و با تجربه موسسه انجام پایان نامه مسائل و ابهامات خود را در میان بگذارند ،  و از تجربه و راهنمایی های آنان در این زمینه برخوردار شوند . حال ، ممکن است این سوال برای برخی از دانشجویان و دانش آموختگان عزیز پیش آید که : چطور در زمان تحصیل ( در دانشگاه و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ) ، می توان قبل از مشمول شدن ،  بخش بسیار زیادی از خدمت نظام وظیفه را با گرفتن کسری گذراند ؟  تیم مجرب و متخصص موسسه انجام پایان نامه ، در خصوص پاسخ به این سوال باید اشاره کند که : برای آن که بتوان بخش بسیار زیادی از خدمت را ، با گرفتن کسری خدمت گذراند ، نیاز به دریافت پروژه کسری خدمت می باشد . در واقع پروژه کسری خدمت ، یکی از قوانین نسبتا جدیدی است که در این حوزه می باشد . و در آن دانشجویان می توانند در زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تا نوزده ماه از خدمت خود را ، کاهش دهند . البته تیم متخصص و مجرب موسسه انجام پایان نامه ، این نکته را نیز به دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گوشزد می کند که : مدت زمان ذکر شده در فوق متعلق به ارائه دو پروژه است . به این معنی که : دانشجو نمی تواند با ارائه تنها یک پروژه ۱۹ ماه کسری خدمت بگیرد ، بلکه کسری خدمت او ( برای انجام یک پروژه ) بیش از ۱۱ ماه خواهد بود . لازم به ذکر است که : آن دسته از پروژه هایی که به علت حجم کار و سنگین بودن انجام پروژه ، از کسری خدمت بیش تری برخوردار می شوند ، حتما بعد از تحویل دادن به سازمان مربوطه ، داوران آن را مورد بررسی قرار می دهند و دانشجو باید همچون یک جلسه دفاع از پایان نامه ، به بهترین شکل ممکن از پروژه خود دفاع کند . دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، می توانند با خاطر آسوده انجام ۰ تا ۱۰۰ پروژه خود را ، به تیم متخصص و کارآزموده موسسه انجام پایان نامه بسپارند ، تا در نهایت با ارائه یک پروژه قوی و تخصصی ، مشمول مدت زمان بیش تری از کسری خدمت شوند . دانشجویان عزیز مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، باید همواره به این نکته توجه داشته باشند که : کلیه پروژه های کسری خدمت ، حتما باید به تایید سازمان ملی نخبگان نیرو های مسلح برسد .

انجام پروژه سربازی

انجام پروژه کسر خدمت ، یکی از تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات موسسه انجام پایان نامه به دانشجویان محترم دوران تحصیلات تکمیلی می باشد . دانشجویان عزیز ، هنگامی که با تیم حرفه ای و زبده موسسه انجام پایان نامه مشورت می نمایند ، بی شک تیم حرفه ای این موسسه ، نکات حائز اهمیت فراوانی را به آنان گوشزد می کند ، تا با دیدی باز تر در این مسیر قدم بگذارند . یکی از نکاتی که تیم کارآزموده موسسه انجام پایان نامه ، به آن اشاره می کند ، در صورت داشتن غیبت غیر موجه می باشد . در واقع زمانی که فرد دارای غیبت غیر موجه از خدمت نظام وظیفه است ، به هیچ عنوان به او پروژه کسر خدمت تعلق نمی‌ گیرد . به عبارت دیگر ، تنها زمانی می تواند پروژه کسری خدمت دریافت کند که ، برای غیبت های غیر موجه خود ، دلیلی منطقی و قابل قبول بیاورد تا غیبت ها موجه شوند . بنابراین دانشجویان باید همواره به این نکته توجه داشته باشند . نکته دیگری که در این خصوص مطرح می شود ، مربوط به حالتی است که دانشجو پروژه کسر خدمت را نتوانسته در مدت زمانی که مقرر شده ، به سازمان مربوطه تحویل دهد . در چنین حالتی ، پروژه دانشجو توسط سازمان نیرو های مسلح ، بی شک لغو خواهد شد و دیگر فرد مشمول کسر خدمت نظام وظیفه نمی گردد . البته نباید از این موضوع نیز غافل شد که ، دانشجو می تواند با ارائه نمودن دلایل منطقی و کافی ، نسبت به زمان مقرر ، مدت زمان تحویل پروژه را تغییر دهد . نکته حائز اهمیت دیگری که در این خصوص می توان به آن اشاره نمود ، حالتی است که دانشجو می تواند در آن تاریخ اعزام خود را عقب بیندازد . به این صورت که بعد از دریافت نمودن پروژه کسر خدمت ، دانشجو می تواند تحت شرایطی به خصوص ، از این مزیت استفاده کند . البته باید افزود که : اگر فرد مشمول خدمت وظیفه است جز تحت شرایطی خاص ، نمی تواند پروژه کسر خدمت سربازی را دریافت نماید . در نهایت نیز ، تیم‌ متخصص و کارآزموده موسسه انجام پایان نامه ، این نکته را به دانشجویان عزیز گوشزد می نماید که : بر طبق قانون سال نود و هفت ، چنانچه مدت زمان مشخصی از زمان فارغ التحصیلی دانشجو سپری شده باشد ، دیگر او نخواهد توانست از شمول قانون پروژه کسر خدمت ، بهره مند شود .

 تیم متخصص موسسه انجام پایان نامه ، باید این نکته را نیز به دانشجویان محترم گوشزد نماید که : فرد لزوما برای گرفتن پروژه کسر سربازی ، باید دانشجو و یا دانش آموخته مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری ، باشد . بنابراین ، دانشجویان محترم می توانند بر طبق شرایط مذکور در فوق ، از پروژه کسر خدمت برخوردار شوند . به عبارت دیگر ، دانشجویان عزیز می توانند به منظور کم کردن مدت خدمت خود ، پروژه کسر خدمت را انجام دهند . اما از آن جایی که در این زمینه تخصص و تجربه لازم و کافی را ندارند ، ممکن است در انجام پروژه کسر خدمت ، با مشکلات و مسائل گوناگون بسیار زیادی مواجه شوند ، به همین سبب پیشنهاد می گردد تا انجام پروژه کسر خدمت خود را ، به تیم متخصص و با تجربه موسسه انجام پایان نامه بسپارند . تیمی حرفه ای و زبده ، که سال ها در این حوزه فعالیت نموده اند و از تجربه بسیار زیادی در این خصوص برخوردار می باشند . در واقع با سپردن تک تک مراحل انجام پروژه کسر خدمت به موسسه معتبر انجام پایان نامه ، دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، و همچنین دانش آموختگان عزیز ، می توانند تخصصی ترین و با کیفیت ترین پروژه را در مدت زمان مقرر ، ارائه دهند .

مشاوره رایگان انجام پایان نامه

برای دریافت مشاوره رایگان انجام پایان نامه تمامی رشته ها با ما تماس بگیرید