انجام مقاله در مجلات اسکوپوس و isi و isc

انجام مقاله در مجلات اسکوپوس و isi و isc

انجام مقاله

می‌ توان گفت که مقاله ، نوعی نوشتار علمی _ آکادمیک می باشد بر طبق شواهد تجربی می باشد که ارزیابی ، تحلیل و یا حتی تفسیر نسبتا بسیار عمیقی از یک موضوع را ، ارائه می نماید . به عبارت دیگر مقاله ، تاکید بسیار زیادی بر استفاده از تحقیقات قبلی و داده های آماری به همراه استناد به منابع و مراجع ، دارد . و در واقع مقاله را می توان بستری از علم مدرن و همچنین موثر ترین راه به منظور به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، در شبکه ای گسترده به شمار آورد . یکی از مسائلی که برخی از دانشجویان محترم با آن مواجه هستند ، بحث انجام مقاله می باشد . مقاله باید به زبان علمی ، رسمی ، و ملایمی نوشته شود تا مطلب نوشته شده را ، از هر نوع جهت گیری حفظ نماید . در واقع مسئله ای که در انجام مقاله باید به آن توجه داشت ، این امر است که : محققان باید به طور واضح ، یافته های خود را به همراه شواهد مربوطه ، به منظور تدوین مقاله بیان نمایند . تا دیگر محققین نیز بتوانند از نتیجه این مقاله ، در پژوهش ها و تحقیقات خود استفاده نمایند . نکته حائز اهمیتی که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند ، این امر است که : انجام مقاله و نوشتار آن ، کاملا با انجام پروپوزال و انجام پایان نامه ، متفاوت می باشد و نمی توان انجام مقاله را با انجام پایان نامه یا حتی پروپوزال ، مقایسه نمود . برخی از دانشجویان این طور گمان می کنند که ، انجام مقاله ، کاری نسبتا آسان است و خود می توانند در کوتاه ترین بازه زمانی ، با کیفیت ترین و پر بار ترین مقاله را ارائه دهند ‌. در حالی که نگارش و یا حتی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر خارجی و داخلی ، به این سادگی ها نیست و نیاز است که دانشجویان عزیز ، انجام مقاله خود را به موسسه ای معتبر همچون موسسه انجام پایان نامه بسپارند . موسسه انجام پایان نامه به همراه تیم مجرب و متخصص خود ، سال ها در این حوزه فعالیت نموده و همواره بهترین و تضمینی ترین خدمات را به دانجویان عزیز ارائه می دهد . ممکن است این سوال پیش آید که ، هدف از انجام مقاله و چاپ آن چیست ‌؟ در واقع وقتی که دانشجویی اقدام به نگارش و چاپ مقاله می نماید ، علاوه بر آن که رزومه او با این کار تقویت می یابد ، به جامعه علمی و آکادمیک نیز معرفی می شود . به عبارت دیگر ، بدون اکسپت مقاله در یک ژورنال معتبر ، دانشجو در جامعه علمی نمی تواند اعتبار زیادی کسب نماید . با انتشار مقاله در ژورنال های معتبر است که می توان ، در بهترین دانشگاه های دنیا مشغول به تحصیل شد و یا حتی فرصت های شغلی خاصی را به دست آورد .

انجام مقاله isi

یکی از مهم ترین خدمات موسسه انجام پایان نامه ، انجام مقاله isi  می باشد . در خصوص انجام مقاله isi باید افزود که : isi یا همان موسسه اطلاعات علمی ، در واقع یک پایگاه اطلاعاتی می باشد که بیش از چندین هزار ژورنال علمی و دانشگاهی را ، تحت پوشش دارد . به طوری که می توان به جرات گفت که : isi ، از سطح مقبولیت و درجه اعتبار بسیار زیادی در سراسر جهان ، برخوردار است . با این اوصاف ، انجام مقاله isi را می توان از ارزشمند ترین و پر طرفدار ترین نوع مقالات ، به منظور تقویب رزومه دانشجو ، به شمار آورد . بی شک انجام مقاله isi ، نیازمند تجربه و تخصص در این زمینه می باشد و می توان به جرات گفت که دانشجو ، نمی تواند به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهد . چرا که برای انجام مقاله isi ، فرد باید از چگونگی نحوه نگارش ( بخش های مقاله isi ) ، فرمت کردن آن ، چگونگی انجام ویرایش و اصلاحات ، و … آگاه باشد . بنابراین پیشنهاد می شود که دانشجویان محترم ، انجام مقاله isi  را به تیم با تجربه و متخصص موسسه انجام پایان نامه بسپارند ، تا در نهایت بتوانند با ارائه یک مقاله عالی ، رزومه ای قوی برای خود به دست آورند . برای انجام مقاله isi باید این مطلب را دانست که این مقاله ، از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است . بخش هایی که تشکیل دهنده ساختار مقاله isi هستند و پایبندی به آنان ، بسیار ضروری است . از جمله این بخش ها می توان به مواردی همچون :

۱ / موضوع مقاله isi ( که به جرات می توان گفت محوری ترین بخش ، موضوع مقاله isi می باشد . چرا که با توجه به موضوع است که دیگر بخش ها همچون : نحوه نگارش ، شیوه پژوهش ، و … تهیه و تنظیم می شوند . لازم به ذکر است که موضوع مقاله isi ، باید نوآورانه و جدید باشد ) .

۲ / چکیده مقاله ( می توان چکیده مقاله isi را ، عصاره مقاله و به نوعی درون مایه مقاله و پژوهش ، به شمار آورد . بخشی کوتاه و مختصر اما در عین حال بسیار تاثیر گذار و مهم . دانشجو باید این نکته را در نظر داشته باشد که با خواندن چکیده مقاله ، دیگر خوانندگان تصمیم می گیرند که از آن مقاله استفاده کنند یا خیر ) .

۳ / مقدمه مقاله ( می توان گفت که این بخش ، به منظور آماده ساختن ذهن مخاطب با اهمیت و چرایی انجام مقاله isi می باشد . در این قسمت ، هدف از انجام پژوهش ، پیشینه تحقیق ، و … به طور مختصر بررسی می شود ) .

۴ / بدنه اصلی مقاله ( که بزرگ ترین بخش از ساختار مقاله می باشد و به بررسی کامل و سپس نتیجه گیری و مقایسه با دیگر دستاورد ها می پردازد ) .

۵ / مراجع مقاله isi .

انجام مقاله isc

در خصوص انجام مقاله isc یا همان پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ، باید افزود که : پس از isi ، می توان به جرات گفت که :  isc معتبر ترین مرجع علمی مقالات می باشد . و از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است . از دیگر خدمات موسسه انجام پایان نامه ، می توان به انجام مقاله isc اشاره کرد . دانشجویان محترم می توانند پیش از هر اقدامی ، با تیم مجرب و متخصص این موسسه مشورت نمایند و سپس انجام ۰ تا ۱۰۰ مقاله isc را به تیم زبده و کارآزموده این موسسه بسپارند . تا در نهایت در بازه زمانی تعیین شده ، با کیفیت ترین و بهترین مقاله را ارائه دهند و رزومه ای عالی کسب نمایند .

انجام مقاله اسکوپوس

موسسه انجام پایان نامه ، با چندین و چند سال تجربه فعالیت در این حوزه ، این نوید را به دانشجویان محترم می دهد که با کیفیت ترین و تضمینی ترین مقاله اسکوپوس را ، به آنان در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد . اسکوپوس در واقع یکی از معتبر ترین و مهم ترین ژورنال های پذیرش مقاله در دنیا می باشد . این اعتبار و امتیاز به قدری است که دانشجویان بسیار زیادی در سر تا سر جهان ، اقدام به انجام مقاله اسکوپوس و چاپ آن ، می نمایند . مصاحبه شغلی ، مهاجرت تحصیلی ، از مهم ترین امتیاز های انجام مقاله اسکوپوس می باشد که می توان به آن اشاره نمود .

مشاوره رایگان انجام پایان نامه

برای دریافت مشاوره رایگان انجام پایان نامه تمامی رشته ها با ما تماس بگیرید