اصلاح و ویرایش پایان نامه ارشد و دکتری به صورت تخصصی

اصلاح و ویرایش پایان نامه ارشد و دکتری به صورت تخصصی

اصلاح و ویرایش پایان نامه

یکی از مهم ترین اموری که دانشجویان پس از انجام پایان نامه و پیش از جلسه دفاع ، باید به آن توجه داشته باشند ، اصلاح و ویرایش پایان نامه می باشد . در واقع می توان به این صورت گفت که : اصلاح و ویرایش پایان نامه ، کاری به شدت تخصصی است و همچون دیگر کار های تخصصی نیازمند تجربه بسیار بالایی است . تجربه ای که بی شک دانشجو دارای آن نیست . دانشجو پس از آن که واحد های درسی خود را سپری نمود و کلیه مراحل انجام پایان نامه را ، به اتمام رساند ، برای آن که بتواند از پایان نامه خود دفاع کند ، نیاز است که پایان نامه انجام شده را طبق اصولی که دانشگاه اعلام می نماید ، تنظیم کند و دیگر اصلاحات و ویرایش های لازم را ، انجام دهد تا برای دفاع آماده شود . در واقع دانشجو باید متوجه این نکته باشد که ، وجود ایرادات در متن پایان نامه و قالب ظاهری پایان نامه ، عواقب چندان خوشایندی برای دانشجو ندارد و حتی ممکن است دانشجو ، مدت ها درگیر اصلاح و ویرایش پایان نامه خود باشد و مدت زمان بسیار زیادی را ، در این راه از دست دهد . عده ای از دانشجویان از این موضوع ( اصلاح و ویرایش پایان نامه ) آگاه نیستند و بابت آن برنامه ریزی و زمان بندی نیز انجام نمی دهند . لازم به ذکر است که اصلاح و ویرایش پایان نامه ، پس از جلسه دفاع نیز لازم است . یعنی زمانی که دانشجو از پایان نامه خود دفاع نمود و اساتید حاضر در جلسه دفاع ، به منظور بهتر شدن پایان نامه ، ایرادات و اشکالات موجود را به دانشجو گوشزد می نمایند تا اصلاح و ویرایش نماید و یک پایان نامه اصولی و منطقی را تحویل دهد . به همین خاطر پیشنهاد می گردد که دانشجویان محترم مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، اصلاح و ویرایش پایان نامه خود را ، به موسسه ای معتبر همچون موسسه انجام پایان نامه بسپارند . موسسه انجام پایان نامه با سال ها تجربه فعالیت در این زمینه ، و با تهیه و تنظیم صد ها پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، آماده ارائه تخصصی ترین و تضمینی ترین خدمات به دانشجویان عزیز مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد . دانشجویان محترم می‌ توانند پیش از هر اقدامی ، با تیم زبده و کارآزموده موسسه انجام پایان نامه مشورت نمایند ، و از راهنمایی های آنان در این زمینه برخوردار گردند . همچنین می توانند انجام کلیه مراحل پایان نامه خود را ( از انتخاب موضوع پایان نامه تا انجام پروپوزال و پایان نامه ، تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع از پایان نامه ، استخراج مقاله از پایان نامه ، و …. ) ، علی الخصوص اصلاح و ویرایش پایان نامه را ، به تیم متخصص و با تجربه این موسسه بسپارند ، تا در جلسه دفاع از پایان نامه ، بهترین پایان نامه را ارائه دهند و نمره ای عالی کسب کنند .

اصلاح و ویرایش پایان نامه ارشد به صورت تخصصی

مسئله حائز اهمیتی که دانشجویان عزیز باید همواره به آن توجه داشته باشند ، این امر است که : در اصلاح و ویرایش پایان نامه ، در واقع هیچ گونه تغییری در محتوای علمی و ساختار جملات رخ نمی دهد ، بلکه تنها ایرادات و اصلاحات لازم را بر روی پایان نامه اعمال می نمایند ، اصلاحات و ایراداتی همچون : رعایت نکردن اصول نگارشی دانشگاه ، تنظیم نشدن پایان نامه بر طبق اصول نگارشی دانشگاه دانشجو ، رعایت نکردن علائم نگارشی در پایان نامه ، و … . می توان گفت که : یکی از تخصصی ترین خدمات موسسه انجام پایان نامه ، اصلاح و ویرایش انجام پایان نامه ارشد به صورت تخصصی می باشد . در واقع از آن جایی که شیوه نگارش ، در هر دانشگاه به یک صورت می باشد ، دانشجو باید بر طبق شیوه نگارش دانشگاه خود ، پایان نامه را تهیه و تنظیم نماید و به عبارتی متناسب با شیوه نگارش دانشگاه خود ، اقدام به صفحه آرایی ، علائم نگارشی ، نوشتن فصل ها ، و …. نماید . بی شک از آن جایی که دانشجویان عزیز مقطع کارشناسی ارشد ، تجربه و تخصصی در خصوص اصلاح و ویرایش پایان نامه ارشد به صورت تخصصی ندارند و از طرفی نیز وقت کافی نیز ، برای انجام این امر را ندارند شایسته است که اصلاح و ویرایش پایان نامه ارشد را ، به تیم مجرب و متخصص موسسه انجام پایان نامه بسپارند . تا در کوتاه ترین زمان ممکن ، با کیفیت ترین و تخصصی ترین پایان نامه را ارائه دهند و نمره ای عالی کسب کنند . در واقع موسسه انجام پایان نامه به همراه تیم مجرب و متخصص خود ، با در نظر گرفتن نیاز های دانشجویان ، خدمات ویرایشی و تخصصی بسیاری را در حوزه پایان نامه ( خدماتی همچون : انتخاب موضوع پایان نامه ، انجام پروپوزال در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ، انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بر طبق اصول نگارشی که دانشگاه دانشجو اعلام می نماید ، تهیه و تنظیم پاورپوینت دفاع از پایان نامه ، استخراج مقاله از پایان نامه ، و … ) ، ارائه می دهد .

اصلاح و ویرایش پایان نامه دکتری به صورت تخصصی

اصلاح و ویرایش پایان نامه دکتری به صورت تخصصی ، از دیگر خدمات موسسه معتبر انجام پایان نامه به دانشجویان محترم مقطع دکتری می باشد ، که می توان به آن اشاره کرد . بی شک برخی از دانشجویان محترم مقطع دکتری ، گمان می کنند که اصلاح و ویرایش پایان نامه دکتری ، کار چندان دشواری نیست و می توانند خود به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن ، از پس آن برآیند . در حالی که موضوع به این سادگی نیست و نیاز به تخصص و تجربه لازم دارد . صفحه آرایی تمام پایان نامه ، رعایت علائم نگارشی ، تدوین درست و اصولی پایان نامه ، چینش دقیق صفحات بر طبق اصول نگارشی دانشگاه دانشجو ، و …. همگی از مواردی هستند که باید دانشجو به آنان توجه نماید . به عبارت دیگر ، تا زمانی که دانشجو این موارد را در پایان نامه خود اعمال نکند ، به او اجازه دفاع از پایان نامه داده نخواهد شد . معمولا  اصلاح و ویرایش پایان نامه ، از آخرین مراحل انجام پایان نامه ( پیش از دفاع ) می باشد . به همین خاطر دانشجو ممکن است زمان کافی برای اصلاح و ویرایش پایان نامه را نداشته باشد و یا اصلا در هنگام چینش صفحات و … با مشکلاتی مواجه شود . بنابراین شایسته است که دانشجویان محترم مقطع دکتری ، اصلاح و ویرایش پایان نامه خود را ، به تیم مجرب و کارآزموده موسسه انجام پایان نامه بسپارند . تیم حرفه ای موسسه انجام پایان نامه ، سال ها در این حوزه فعالیت نموده و از تجربه و تخصص بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است . به طوری که می تواند اصلاح و ویرایش پایان نامه دکتری دانشجو را ، در کوتاه ترین بازه زمانی به بهترین نحو ممکن انجام دهد ، تا دانشجو پایان نامه ای اصولی و منطقی را در جلسه دفاع خود ارائه نماید ، و با کسب نمره ای عالی از آن مقطع فارغ التحصیل گردد .

مشاوره رایگان انجام پایان نامه

برای دریافت مشاوره رایگان انجام پایان نامه تمامی رشته ها با ما تماس بگیرید